
Życzenia Świąteczne
Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele Szkoły, z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragniemy przekazać najserdeczniejsze życzenia płynące prosto z serca. Niech ten wyjątkowy czas będzie wypełniony
Tu znajdziesz wszystkie informacje dla uczniów
Tu znajdziesz wszystkie informacje dla uczniów
Tu znajdziesz aktualną zmianę planu w [PDF]

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele Szkoły, z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragniemy przekazać najserdeczniejsze życzenia płynące prosto z serca. Niech ten wyjątkowy czas będzie wypełniony
W piątek, 19 grudnia 2025 r. w naszej szkole odbyły się szkolne jasełka dla uczniów klas 4-8. Był to wyjątkowy czas spędzony w radosnej i
We wtorek, 16.12.2025 r. klasy 4d z wychowawcą Karoliną Koralewską, 6c z wychowawcą Barbarą Jazienicką oraz 6d z wychowawcą Wiolettą Zielińską odwiedziły wystawę Titanic: The
Zakończył się szkolny konkurs na wieniec adwentowy. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczniom za przygotowanie pięknych i pomysłowych prac, które wspaniale udekorowały naszą szkołę i wprowadziły nas
8 grudnia 2025 r. odbył się rejonowy etap Wojewódzkiego Konkursu Wiedzy o Społeczeństwie. Jego jedyny uczestnik – Borys Schefke z klasy VIII d, zakwalifikował się
Przedstawiciele Młodzieżowej Rady Miejskiej z naszej szkoły złożyli oficjalny wniosek do Pana Burmistrza dotyczący stworzenia nowoczesnej sali językowej w pawilonie nr 2, a także o
3 grudnia br. w naszej szkole odbył się rejonowy etap Wojewódzkiego Konkursu Języka Angielskiego. Jego uczestnicy – Nina Więckowska z kl. VIII e i Borys
2 grudnia br. odbył się rejonowy etap Wojewódzkiego Konkursu Języka Polskiego – jego jedyny uczestnik – Borys Schefke, uczeń klasy VIII d zdobył 42p./50

W roku szkolnym 2019/2020 wzięliśmy udział w projekcie „Szkoła Małego Inżyniera”. W głosowaniu zajęliśmy 9 miejsce. Każda z 10 zwycięskich szkół otrzymała niepowtarzalny zestaw nagród,

W roku szkolnym 2018/2019 wzięliśmy udział w projekcie „Uczeń z pasją”. Jest to kompleksowe wsparcie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w wyborze optymalnych ścieżek edukacyjnych