WYNIKI SZKOLNEGO ETAPU WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
22 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Języka Angielskiego, w którym udział wzięło 39 uczniów. Dwoje z nich – Nina Więckowska z kl.
Tu znajdziesz wszystkie informacje dla uczniów
Tu znajdziesz wszystkie informacje dla uczniów
Tu znajdziesz aktualną zmianę planu w [PDF]
22 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Języka Angielskiego, w którym udział wzięło 39 uczniów. Dwoje z nich – Nina Więckowska z kl.
W piątek, 17 października 2025 r. w naszej szkole odbyła się wyjątkowa uroczystość – Pasowanie na ucznia! To ważny moment dla naszych najmłodszych – uczniów
20.10.2025 r. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Fizycznego, w którym udział wzięło pięcioro uczniów. Szymon Ruta, uczeń klasy VIII d zakwalifikował się do etapu
16 października 2025 r. w finale wojewódzkim Festiwalu Sztafet sztafeta chłopców z naszej szkoły zdobyła IV miejsce! Naszą szkołę reprezentowali Jan Pawlik, Marcin Bączkowski, Wojciech
16.10.2025r. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Chemicznego, w którym udział wzięło czworo uczniów klas VIII. Niestety żaden uczestnik nie otrzymał minimum 30 punktów i
W czwartek, 16 października, w naszej szkole odbył się uroczysty apel z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Była to wyjątkowa chwila, w której cała społeczność szkolna
W środę, 15 października, w stołówce budynku przy ulicy Piłsudskiego odbyło się spotkanie z przedstawicielami policji. Podczas spotkania funkcjonariusze rozmawiali z uczniami o bezpieczeństwie
7 października uczniowie klas sportowych 4D, 6C i 6D razem z wychowawczyniami – panią Barbarą Jazienicką, Karoliną Koralewską , Wiolettą Zielińską, oraz dodatkowym opiekunem, panią

W roku szkolnym 2019/2020 wzięliśmy udział w projekcie „Szkoła Małego Inżyniera”. W głosowaniu zajęliśmy 9 miejsce. Każda z 10 zwycięskich szkół otrzymała niepowtarzalny zestaw nagród,

W roku szkolnym 2018/2019 wzięliśmy udział w projekcie „Uczeń z pasją”. Jest to kompleksowe wsparcie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w wyborze optymalnych ścieżek edukacyjnych