WYNIKI SZKOLNEGO ETAPU WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU GEOGRAFICZNEGO
30 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Geograficznego, w którym udział wzięło 7 uczniów. Do etapu rejonowego zakwalifikował się Borys Schefke uczeń klasy
Tu znajdziesz wszystkie informacje dla uczniów
Tu znajdziesz wszystkie informacje dla uczniów
Tu znajdziesz aktualną zmianę planu w [PDF]
30 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Geograficznego, w którym udział wzięło 7 uczniów. Do etapu rejonowego zakwalifikował się Borys Schefke uczeń klasy
28 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Biologicznego, w którym udział wzięło 9 uczniów. Niestety żaden nie zakwalifikował się do etapu rejonowego. Kod
W miniony piątek (24.10) na terenie naszej szkoły odbył się wyjątkowy kiermasz „Drugie Życie”, podczas którego uczniowie, nauczyciele i rodzice mogli nadać przedmiotom nowe życie.
24 września br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Historycznego, w którym udział wzięło 13 uczniów. Jeden z nich – Borys Schefke, uczeń kl. VIII
23 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Matematycznego, w którym udział wzięło 35 uczniów. Trojgu z nich: Zofii Nowak z kl. VIII b,
Choć zwycięzcy konkursu na „Najpiękniejszą Kartkę dla Nauczyciela „zostali już wyłonieni, wszystkie prace można teraz podziwiać – zdobią pokój nauczycielski, wnosząc tam kolor, radość i
22 października br. odbył się szkolny etap Wojewódzkiego Konkursu Języka Angielskiego, w którym udział wzięło 39 uczniów. Dwoje z nich – Nina Więckowska z kl.
W piątek, 17 października 2025 r. w naszej szkole odbyła się wyjątkowa uroczystość – Pasowanie na ucznia! To ważny moment dla naszych najmłodszych – uczniów

W roku szkolnym 2019/2020 wzięliśmy udział w projekcie „Szkoła Małego Inżyniera”. W głosowaniu zajęliśmy 9 miejsce. Każda z 10 zwycięskich szkół otrzymała niepowtarzalny zestaw nagród,

W roku szkolnym 2018/2019 wzięliśmy udział w projekcie „Uczeń z pasją”. Jest to kompleksowe wsparcie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w wyborze optymalnych ścieżek edukacyjnych